Акціонерна компанія "Укрзалізниця" роз'яснила порядок повернення коштів за квитки на потяги внутрішнього сполучення, курсування яких скасовується з 18 березня через запроваджений карантин у рамках заходів, спрямованих на запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19.
Читайте такожЗалізниця на карантині: коли і які потяги перестануть курсувати (список)
Зокрема, в прес-службі "Укрзалізниці" повідомили, що вартість проїзних документів на всі скасовані рейси відшкодовується в повному обсязі - без справляння додаткових зборів.
Своєю чергою, квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. При цьому кошти зараховуються на банківську карту пасажира упродовж 30 календарних днів.
"У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернуто пасажиру на карту окремим платежем", - наголошується в повідомленні.
Також у прес-службі нагадали, що "Укрзалізниця" продовжила термін повернення квитків до одного місяця від запланованої дати відправлення поїзда, який було скасовано.
Крім того, в ситуації, що склалася, "Укрзалізниця" вживає всіх заходів для забезпечення залізничних кас необхідною кількістю готівки.
"У випадках, коли немає достатньої кількості готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами в будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються упродовж трьох-п'яти днів з моменту звернення пасажира", - наголосили в прес-службі.
Також у компанії наголосили, що через велику кількість дзвінків телефонна лінія контактного центру перевантажена, тому для оперативного інформування пасажирів постійно оновлюється сайт, сторінка в Facebook і Telegram-канал @UkrzalInfo.
Як повідомляв УНІАН, 17 березня «Укрзалізниця» припинила міжнародні пасажирські залізничні перевезення до завершення періоду карантину, а також повідомила про припинення руху приміських поїздів через держкордон.
Крім того, в компанії повідомили про припинення з 18 березня внутрішнього пасажирського сполучення.
У зв'язку з припиненням з 18 березня внутрішнього пасажирського сполучення, також тимчасово закривається продаж квитків на усі поїзди.
Пасажири в період з 11 по 15 березня повернули 303 тис. залізничних квитків на загальну суму 86,6 млн грн у зв'язку з введенням карантину і скасуванням багатьох залізничних рейсів.
Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.