В стилі карантину: дизайнер оновив логотипи українських компаній (фото)

Ідея зробити це прийшла йому, коли він стояв у черзі в супермаркеті.

Український дизайнер Гоша Космо оновив логотипи відомих компаній в стилі карантину.

Читайте такожВ Україні запроваджується режим надзвичайної ситуації Відповідні ілюстрації он опублікував у себе на сторінці в Facebook.

Як пише НВ, за словами дизайнера, ідея оновити логотипи прийшла йому, коли він стояв у черзі в супермаркеті: йому захотілося розсунути літери на безпечну відстань.

Саме тому букви в логотипі Ашана тримають дистанцію.

Як повідомляв УНІАН, станом на ранок 25 березня в Україні зафіксовано 113 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 4 летальних, 1 пацієнт одужав і вже виписаний з лікарні.

За добу було зафіксовано 29 нових випадків, у тому числі перші випадки інфікування у Волинській, Одеській, Луганській та Запорізькій областях.

Читайте також: