Продаж закладів громадського харчування в Україні за тиждень з 23 по 29 березня скоротився в середньому на 73% у порівнянні з аналогічним періодом у лютому.
Більш як 160 тисяч працівників ресторанного бізнесу України залишилися без роботи у зв'язку карантином.
Читайте такожКоронавірус в Україні та світі: найважливіше за 7 квітня
Про це повідомила онлайн-платформа для роботи з державними відкритими даними OpenDataBot з посиланням на дослідження компанії з автоматизації ресторанів Poster.
Також повідомляється, що продаж закладів громадського харчування в Україні за тиждень з 23 по 29 березня скоротилися в середньому на 73% у порівнянні з аналогічним періодом у лютому.
Найбільше падіння спостерігалося в Києві і Львові - на 78%, за ними йдуть Харків - 73%, Дніпро - 65%, Одеса - 60%.
Згідно з повідомленням, зараз в Україні працюють понад 30 тисяч закладів. Обсяг ринку громадського харчування в Україні в 2019 році становив близько 50 тисяч закладів.
Як повідомляв УНІАН, 1 березня Кабінет міністрів через поширення коронавірусу ухвалив рішення запровадити в Україні карантин з 12 березня по 3 квітня, пізніше продовжив його до 24 квітня.
3 квітня уряд посилив карантинні заходи у зв'язку з пандемією COVID-19. Зокрема, до 24 квітня заборонено: з 6 квітня перебування в громадських місцях без респіратора або захисної маски; переміщення групою осіб більш ніж дві особи, крім випадків службової необхідності та супроводу осіб, які не досягли 14 років; перебування в громадських місцях осіб, які не досягли 14 років, без супроводу дорослих.
Також заборонено відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових і прибережних зон, крім вигулу домашніх тварин однією особою і в разі службової необхідності; спортивних і дитячих майданчиків; проведення всіх масових заходів; перебування на вулицях без документів, що засвідчують особу; самовільно залишати місця обсервації.
Довідка УНІАН. OpenDataBot - платформа для роботи з державними відкритими даними. Компанія збирає, об'єднує і аналізує дані основних публічних реєстрів країни.
Сервіс працює в популярних месенджерах - Telegram, Facebook Messenger, Skype, Viber - і дає змогу отримати актуальну інформацію про компанію.