У Міністерстві охорони здоров'я оновлюють роботу телефонної гарячої лінії для звернень громадян.
Як передає кореспондент УНІАН, про це заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер повідомив під час онлайн-брифінгу.
Читайте такожВ Україні уже майже 60 тисяч інфікованих COVID-19, за добу - понад 650 нових випадків
Він зазначив, що спочатку гаряча лінія була створена для прийому та обробки звернень громадян з приводу пандемії, однак пізніше почала приймати дзвінки й на інші теми.
"Ми зараз починаємо зміну роботи гарячої лінії Міністерства охорони здоров'я. Ми додали операторів - зараз працює близько 10 операторів, які обробляють велику кількість дзвінків... На місяць це близько 70 тис. звернень", - сказав заступник міністра.
Кучер уточнив, що також у МОЗ провели технічне оновлення телефонії гарячої лінії.
За його словами, call-центр працює з 9:00 до 18:00, а у вихідні дні повідомлення записуються на автовідповідач.
Крім того, гаряча лінія двомовна: оператори приймають звернення українською та англійською.
Заступник міністра також додав, що оновлення гарячої лінії ще не завершене та триватиме у кілька етапів.