Стало відомо, на що скаржились українці до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19

У контакт-центр надходять скарги щодо роботи сімейних лікарів і закладів охорони здоров'я.

До всеукраїнського контакт-центру Міністерства охорони здоров'я з протидії COVID-19 за два дні роботи надійшло близько 10 тис. дзвінків.

Читайте такожУкраїна побила рекорд за кількістю інфікованих коронавірусом за добу

Як передає кореспондент УНІАН, про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер.

"Станом на сьогодні за два дні роботи контакт-центру ми отримали близько 10 тис дзвінків, більшість з яких – інформаційно-довідкового характеру. Ми фіксуємо певні скарги щодо роботи сімейних лікарів, закладів охорони здоров'я", - сказав він.

Коронавірус в Україні

  • Станом на 4 листопада в Україні зафіксували новий антирекорд за кількістю випадків коронавірусу - за добу підтвердили 9 542 заражень. Це вперше, коли в країні за добу зафіксували понад 9 тис. нових випадків COVID-19. Попереднім антирекордом було 8 899 випадків зараження на добу.
  • 2 листопада очільник МОЗ Максим Степанов повідомив про початок роботи контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19, до якого може зателефонувати кожен громадянин і отримати відповідну інформацію. Номер телефона безкоштовний - 0800-60-20-19, він працює цілодобово.
  • ЗМІ озвучили подробиці можливого посилення карантину в Україні, яке може настати з наступного понеділка. Обмеження, зокрема, будуть вводити залежно від ситуації в регіонах.