У контакт-центр надходять скарги щодо роботи сімейних лікарів і закладів охорони здоров'я.
До всеукраїнського контакт-центру Міністерства охорони здоров'я з протидії COVID-19 за два дні роботи надійшло близько 10 тис. дзвінків.
Читайте такожУкраїна побила рекорд за кількістю інфікованих коронавірусом за добу
Як передає кореспондент УНІАН, про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер.
"Станом на сьогодні за два дні роботи контакт-центру ми отримали близько 10 тис дзвінків, більшість з яких – інформаційно-довідкового характеру. Ми фіксуємо певні скарги щодо роботи сімейних лікарів, закладів охорони здоров'я", - сказав він.