Із 14 вересня учні повертаються до навчання у звичайному режимі / фото УНІАН

У Чернігові відмовились від змішаної системи навчання у школах для учнів 5-11 класів через тиждень після її запровадження.

Як повідомила прес-служба Чернігівської міської ради, із 14 вересня освітній процес у школах міста повертається у звичайний режим.

«Ситуація із захворюваністю на COVID-19 на сьогодні в Чернігові не є критичною і поки що дозволяє повернутися до звичайного режиму навчання. 1-3 вересня було стрімке зростання кількості нових випадків COVID: лише за 2 дні було 45 нових хворих. Відповідно, освітяни вирішили спрацювати на випередження, ухваливши рішення про змішаний режим навчання – половина учнів 5-11 класів йде до школи, інша половина займається дистанційним навчанням. З понеділка статистика пішла на спад, останні два дні в місті зафіксовано лише 13 випадків захворювання», - пояснив міський голова Владислав Атрошенко.

Читайте такожДиректору школи загрожує ув'язнення, якщо учень помре через порушення карантину – МОН

Відео дня

Чому вирішили відмовитись від змішаної системи навчання

Водночас батьки школярів оцінювали переведення на змішану форму навчання негативно, називаючи її незаконною та протестували, писали скарги до управління освіти міської ради.

Як розповів УНІАН юрист Володимир Петрушанко, переведення школяра на дистанційну форму навчання може здійснюватися педагогічною радою на підставі відповідної заяви батьків, а всіх учнів переводити на дистанційне навчання педради не мали права.

Жителька Чернігова Олеся Чубко-Павленко назвала повернення до звичайної форми навчання перемогою батьків.

«Це заслуга батьків, які не мовчали, які попри всі погрози привели дітей до школи, які не боялись і відстоювали конституційне право на освіту своїх дітей, батьків, які штурмували управління освіти», - написала жінка у Facebook.

Змішана форма навчання: як вона працювала у Чернігові

З 7 вересня у Чернігові була запроваджена так звана змішана форма навчання, згідно з якою учнів у 5-11 класах поділили на дві групи – орієнтовно по 15 дітей кожна, щотижня вони мали б мінятися. Перший тиждень половина класу мала навчатися в школі й під керівництвом учителя опановувати двотижневий навчальний матеріал. Друга половина дітей повинна вдома виконувати завдання пошуково-дослідницького, творчого характеру та завдання на закріплення здобутих знань. Через тиждень групи мали мінятися.