Стало відомо, які товари найчастіше замовляють клієнти та чи справляються кур'єри в умовах посиленого режиму роботи.
У зв'язку із введенням карантину в Україні, сервіси з доставки харчів почали працювати в посиленому режимі. Закриття ресторанів для відвідувачів призвело до великих збитків власників бізнесу. Багато хто з них оперативно перебудували формат роботи, почали укладати домовленості із сервісами доставки, якщо при ресторані його раніше не було, або запускати власний.
Читайте такожКарантин у Дніпрі: понад 40% водіїв не вийшли на маршрути, бо боятися штрафів
Наголошується, що всі три компанії Glovo, MENU.ua і Raketa, які спеціалізуються на доставці, розширили штат кур'єрів і посилили заходи безпеки у зв'язку із поточною епідеміологічною ситуацією.
Замовлення їжі з доставкою через сервіс Menu.ua з моменту введення карантину зросло на 25% (Київ і Дніпро). За найближчі 2 тижні в компанії очікують зростання замовлень до 70%. Кількість ресторанів на сервісі збільшується щодня, тому в компанії запустили послугу прискореного підключення до сервісу через 6-12 годин. Через навантаження на відділ контенту у зв'язку з великою кількістю заявок від ресторанів на підключення, у компанії змушені користуватися додатковими послугами фрілансерів.
У Glovo зазначили, що з урахуванням ситуації в країні щодня збільшується кількість здійснених замовлень через додаток. У сервісі працюють підключені до платформи кур'єри, а також підключаються нові, щоб уникнути перевантаження для вже раніше підключених. Також підключення нових кур'єрів дає можливість отримати додатковий дохід в той момент, коли багато українців залишилися без постійного заробітку.
Як зазначили в прес-службі Glovo, найбільші зміни вони спостерігають в попиті замовлень категорії «Супермаркети» і «Аптеки». В категорії «Ресторани» серед користувачів зберігають популярність заклади, які продовжують готувати виключно для доставки.
Читайте такожЦей тиждень буде вирішальним у питанні впровадження надзвичайного стану – нардеп
Прес-служба компанії Zakaz.ua повідомили, що після введення карантину в Україні, кількість замовлень через сайт і додаток сервісу зросла на 80%. У перші дні збирачі замовлень фіксували нестачу товарів на полицях магазинів.
Сервіс співпрацює з гіпермаркетами Metro, Novus, Ашан, Фуршет, МегаМаркет і Таврія В у 8-ми містах України. Найчастіше покупці в цей період замовляли туалетний папір, паперові рушники, антисептики, воду, крупи, молочні продукти, масло, сіль.
Раніше УНІАН повідомляв, що у зв'язку із загрозою поширення коронавірусу в Україні ввели обмежувальні заходи до 3 квітня.
Читайте також: